CzechEnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

Charita ČR – Projektový/á administrátor/ka

Charita ČR – Projektový/á administrátor/ka

Projektový/á administrátor/ka

Místo výkonu: Praha, ČR
Typ vztahu: Poloviční úvazek
Nástup: 18. srpna
Výběrové řízení: Ano

Nadřízený: desk office (DO) / projektový manažer (PM) pro danou zemi

Organizační kontext:

Charita Česká republika je česká nezisková, nevládní organizace, která nabízí pomoc lidem v nouzi u nás i v zahraničí, provozuje širokou síť sociálních a zdravotních služeb. V České republice funguje jako sdružení více než 300 Charit. Poskytuje humanitární pomoc a zajišťuje rozvojovou spolupráci v řadě zemí světa a díky členství v Caritas Internationalis a Caritas Europa má partnery po celém světě.

Pozice Projektový administrátor (PA) je juniorní pracovní pozicí uzavíranou na dobu určitou v rámci Oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce (HPRS), které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Pro výkon této pozice není nutná předchozí zkušenost v oblasti humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Představuje ideální start pro ty zaměstnance, kteří mají zájem o budoucí kariéru v oblasti rozvojové spolupráce nebo humanitární pomoci. PA je podřízený projektovému manažerovi pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří hlavně administrativa a správa finančních dokumentů.

Povinnosti

Správa finančních dokumentů a všeobecná administrativa (75 %)

  • Tvorba datových tabulek výdajů
  • Kontrola finančních zpráv a výdajových dokladů přijatých z misí
  • Příprava finančních dokumentů dle instrukcí  DO/PM
  • Komunikace ohledně dat s protějšky v terénu
  • Všeobecná administrativa dle instrukcí DO/PM

Programování (15 %)

  • Úkoly přidělené nadřízeným dle současných potřeb

Strategický rozvoj (10 %)

  • Příprava dat a pomoc při psaní projektových návrhů dohledem nadřízeného

Potřebná kvalifikace

Vzdělání – Současný student univerzity nebo titul z relevantního univerzitního oboru

Praxe – jakákoli praxe je výhodou, nicméně není požadována. Absolvování stáže nebo práce v dobrovolnické pozici jsou výhodou.

Kvalifikace

  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Schopnost vykonávat základní administrativní/kancelářské práce
  • Orientace na detaily / schopnost věnovat se detailům
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Motivace potřebná pro budoucí práci v oblasti humanitární pomoci a rozvojové spolupráce
  • Výborná znalost programu Microsoft Excel a jeho funkcí
  • Ztotožnění se s Etickým kodexem Charity ČR (pdf)

Závazek: ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

Jazykové požadavky

  • Čeština slovem i písmem (rodilý mluvčí)
  • Angličtina slovem i písmem (plynule)
  • Znalost ruštiny nebo francouzštiny výhodou

Nástup: 18. srpna 2014

Postup pro žadatele:

Do 11. srpna, 13:00 zašlete jednostránkový motivační dopis v angličtině, kterým potvrdíte, že splňujete všechny výše uvedené požadavky, plus krátký životopis nebo resumé na adresu uvedenou níže, a to před termínem pro odevzdání přihlášky. Vybraní kandidáti se musí osobně dostavit na pohovor do sídla Charity ČR v Praze během doby pro pohovory vymezené. Osobní pohovory se mohou konat 15. srpna 2014.

Životopis a motivační dopis zašlete na: jobs@caritas.cz

Předmět: Project Administrator (PA3)

Označení životopisu a dopisu musí vypadat takto:

  • Příjmení žadatele, jméno, Project Administrator (PA3) – CV
  • Příjmení žadatele, jméno, Project Administrator (PA3) – motivační dopis

POZOR: Pouze správně označené žádosti budou přijaty k posouzení.
Pouze kandidáti, vybraní k postupu do dalšího kola, obdrží od zástupce Charity ČR odpověď.

Sdílejte své myšlenky!

Kontakt

České fórum pro rozvojovou spolupráci Vladislavova 1460/12, 110 00 Praha 1

  1. +420 222 522 480
  2. info@fors.cz
  3. IČ 71010114

Sdílejte tuto stránku

Kalendář akcí

Přihlaste se k odběru novinek

Prosím, doplňte číslici (Ochrana proti SPAMu)
{captcha}

Copyright ©2016 | FoRS