CzechEnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

Charita ČR – Finanční administrátor/ka

Charita ČR – Finanční administrátor/ka

I. Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční administrátor

Typ pozice (úvazek): plný (40 hodin týdně)

Nadřízení: Programový manažer pro Blízký východ a Programový manažer pro Jihovýchodní Asii

Očekávaná délka zaměstnání: do konce roku 2015

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: duben 2015

Výběrové řízení: ano/ne

II. Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodní charitní sítě Caritas Internationalis. Svou zahraniční činnost zaměřuje rovněž na zdravotní a sociální oblast a též se věnuje rozvoji živobytí místního obyvatelstva či problematiku vzdělávání dětí i dospělých.

Pozice finanční administrátor je juniorní pracovní pozicí uzavíranou na dobu určitou v rámci Oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce (HPRS), které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Pro výkon této pozice není nutná předchozí zkušenost v oblasti humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Představuje ideální start pro ty zaměstnance, kteří mají zájem o budoucí kariéru v oblasti rozvojové spolupráce nebo humanitární pomoci. Finanční administrátor je podřízený programovému manažerovi pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří hlavně administrativa a správa finančních dokumentů.

III. Popis pracovních povinností

Finanční administrace

  • Organizace podpůrné dokumentace a její použití pro ověření pokladních deníků
  • Komunikace ohledně dat s protějšky v terénu
  • Kontrola pokladních deníků přijatých od obchodních partnerů a zaměstnanců
  • Příprava finančních dokumentů dle instrukcí  DO/PM
  • Archivace všech finančních dokumentů

Programová podpora

  • Administrativní a logistická podpora programového manažera
  • Příprava měsíčních zpráv
  • Revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření
  • Zajištění překladu dokumentů
  • Záznam a archivace dokumentů vztahujících se k projektům
  • Shromažďování fotografických a PR materiálů
  • Příprava článků a dalších dokumentů pro propagaci projektu
  • Příprava střednědobých/výročních zpráv pro donory
  • Komunikace s dobrovolníky a stážisty, pracujícími pro projekty, které má PA na starosti

Podpora strategické činnosti

  • Příprava podkladových dat pro návrhy nových projektů

IV. Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Minimální požadované vzdělání: Současný student univerzity nebo titul z relevantního univerzitního oboru
  • Minimální požadovaná praxe: Jakákoli praxe je výhodou, nicméně není požadována. Absolvování stáže nebo práce na dobrovolnické pozici jsou výhodou.

Požadované dovednosti:

  • Výborný písemný i mluvený projev (v češtině i angličtině)
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Schopnost vykonávat základní administrativní/kancelářské práce
  • Orientace na detaily
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

V. Nabízíme

  • možnost seberealizace
  • zajímavou práci v Praze
  • možnost profesního růstu
  • zázemí organizace s dlouholetou praxí v oboru rozvojové spolupráce a humanitární pomoci

Jak se přihlásit:

Kvalifikovaní zájemci mohou posílat své přihlášky na e-mailovou adresu jobs@caritas.cz. Přihláška musí obsahovat motivační dopis a aktuální životopis. Životopis musí obsahovat plné kontaktní informace (adresa, telefon, e-mailová adresa).

Uzávěrka přihlášek je 23. 3. 2015

Jako předmět e-mailu uveďte název pozice.

Označení životopisu a dopisu musí vypadat takto:

Příjmení žadatele, jméno, název pozice – CV

Příjmení žadatele, jméno, název pozice – motivační dopis

UPOZORNĚNÍ: Pouze včas zaslané a správně označené žádosti budou přijaty k posouzení. Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží od zástupce Charity ČR odpověď. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.

Sdílejte své myšlenky!

Kontakt

České fórum pro rozvojovou spolupráci Vladislavova 1460/12, 110 00 Praha 1

  1. +420 222 522 480
  2. info@fors.cz
  3. IČ 71010114

Sdílejte tuto stránku

Kalendář akcí

Přihlaste se k odběru novinek

Prosím, doplňte číslici (Ochrana proti SPAMu)
{captcha}

Copyright ©2016 | FoRS