CzechEnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

3ie – Systematic Review Summary 7

3ie – Systematic Review Summary 7

Kolem 250 milionů dětí v zemích s nízkými a středními příjmy neumí číst, psát nebo základní matematiku. Řada různých vzdělávacích intervencí byla nejednou provedena právě za účelem odstranění těchto problémů. Otázka ale je – fungovaly? Průzkum zkoumal dopad 216 vzdělávacích programů v 52 zemích s nízkými a středními příjmy. Právě z tohoto vychází hlavní poznatky a souhrnná zpráva, kterou si můžete přečíst na tomto odkaze.

Sdílejte své myšlenky!

Kontakt

České fórum pro rozvojovou spolupráci Vladislavova 1460/12, 110 00 Praha 1

  1. +420 222 522 480
  2. info@fors.cz
  3. IČ 71010114

Sdílejte tuto stránku

Kalendář akcí

Přihlaste se k odběru novinek

Prosím, doplňte číslici (Ochrana proti SPAMu)
{captcha}

Copyright ©2016 | FoRS